04. 04. 2011 10:42 | safatix
je Numark TT1650 skladem??
04. 04. 2011 11:16 | Shop4djs.com

Ano
07. 11. 2010 19:32 | Anonymní
mužete rict ajkej by byl dobrej a nejlevnější ??
07. 11. 2010 19:44 | Shop4djs.com

Nejlevnější je protek tt od american dj
07. 11. 2010 19:10 | Anonymní
dobri den je ktomuto gramofonu nakej case ?? :-)
07. 11. 2010 19:12 | Shop4djs.com

Daji se koupit univerzální.
19. 10. 2010 07:27 | Matěj Kramoliš
dobry den. nechci rejpat ale myslim ze na obrazku je numark TT 200
28. 06. 2010 17:36 | nitro
Mám dotaz, chci si koupit gramofon Numark TT 1650 a mám mix Numark DM 950 USB, zajímá mne zda-li na tento gramofon půjde koupit Timecode vinyl a bude mi pult i gramec fungovat přez virtual DJ tak jak má????
28. 06. 2010 17:52 | Shop4djs.com

Pouze přes ten USB mix to nebude fungovat. Budete muset jeste pořídit nějakou 8 minianaoovou zvukovou kartu.
03. 01. 2010 15:55 | Tomkalhotka
No kdo bych byl :D Clovek jako kazdej jinej :)
Jestli mas naky otazky smeruj je na T.Haupt@seznam.cz
03. 01. 2010 11:23 | Michael Švejcar
Moc díky za rady, určitě mi dost pomůžou, a kdo ty vlastně jsi? Máš mail, nebo tak něco, rád bych s tebou pokecal...
03. 01. 2010 00:54 | Tomkalhotka
Jeste bych dodal, ze na tento gramec je dobre mit lehke ruce.
Musi se na nej opravdu jemne.V tom je urcite velka vyhoda silnejch motoru.
03. 01. 2010 00:51 | Tomkalhotka
Zdravim michale,
treba ti moje informace pomuzou pri vyberu.
Kazdopadne u tohoto gramce , kdyz zastavis desku talir se toči porad stejne.
Pitch vcelku raguje , ale zajimavy , ze rychlejc zrychluje nez zpomaluje.
No a jak drzi rychlost?
Neni to nic hrozneho.Snazim se delat dlouhe mixi , takze do toho musim obcas hrabnout ale na doma to je urcite v pohode gramec.
Jedine velke minus bych videl asi v tom plastovem vzhledu.
30. 12. 2009 22:41 | Michael Švejcar
Já myslel, že když se s tim scratchuje, že se hejbe jenom ta deska, že ten talíř se pod ní furt točí stejně...
31. 12. 2009 09:05 | Shop4djs.com

to ano a prave v pripade slabych motoru se Vam ten talir zastavi a to je spatne.
29. 12. 2009 18:36 | Michael Švejcar
Pro domácí hraní to ale asi stačí, ne?
29. 12. 2009 21:03 | Shop4djs.com

jasně :-)
29. 12. 2009 16:43 | Michael Švejcar
A dá se na to nějak zvyknout?
29. 12. 2009 16:49 | Shop4djs.com

zvyknout ano, ale pak přijdete hrát někam do klubu kde bude profi gramec s vysokým krouťákem a budete v .... :-)
29. 12. 2009 14:53 | Michael Švejcar
Tak to je lepší gramofon s nižším tahem, když se na něm líp scratchuje ne? Ale zase to může cokoli rozhodit, že?
____________________________________________________________-
Michael Švejcar
29. 12. 2009 16:00 | Shop4djs.com

rozhopdně ne. Na scratch je právě potřeba ce nejvyšší tah! Aby byla přesnost!
29. 12. 2009 10:33 | Michael Švejcar
Já myslel spíš ten princip- co to za ten 1 cm udělá, nebo prostě co je to 1kg cm?
29. 12. 2009 14:05 | Shop4djs.com

ne ne. Kdyz lehce sahnete na gramofon s nizkym tahem na talir z boku, tak ho prstem zastavite. U vyssich tahu musite hodne pritlacit abyste ho zastavil.
28. 12. 2009 11:50 | Michael Švejcar
A co to vlastně znamená ten tah 1kg cm?
28. 12. 2009 14:21 | Shop4djs.com

vyjadřuje jak je silný motor. Čím vyšší tah, tím přesnější a pohodnější mixování a scratching a nižší rozkolísání otáček.
27. 12. 2009 23:04 | Michael Švejcar
A když byste měl o tomto gramofonu něco říct, např. plusy a mínusy, co by to bylo? Nevím jesli si ho mám koupit, povíte mi o něm něco?
27. 12. 2009 23:25 | Shop4djs.com

hlavním mínusem tohoto gramofonu je slabý tah. 1 kg cm je málo na mixování a ještě hůř se na tom bude scratchovat. Dá se na tom sice naučit, ale přechod na gramofony s tahem, který se běžně používá v djingu (od 1,7 kg nahoru) bude znamenat další učení. To je jeho hlavní nevýhoda. Co se týká poruch tak kromě občasných problémů s tlačítky se občas vyskytuje problém s nefunčním pohonem (vše řešitelné v rámci záruky). Pokud chcete gramofon, který se tahem přibližujep profi kouskům, tak si pár korun došetřete a sáhněte po Reloop RP 4000 (tah 1,6 kgcm).
27. 12. 2009 21:43 | Michael Švejcar
Dobrý den, za jakou dobu se mi roztočí tento gramofon do rychlosti 33,45 když je zcela nehybný? Předem děkuji
_______________________________________________________________________
Michael Švejcar
27. 12. 2009 21:46 | Shop4djs.com

to teď nevím, zítra to mohu změřit :-)
27. 12. 2009 14:11 | rehak lukas
Ale nerozbije se to
27. 12. 2009 14:21 | Shop4djs.com

muze a nemusi, asi jako vsechno co se dela v Cine. Statisticky na tom Numark neni zrovna slavne. Jsou i mene poruchove znacky!
27. 12. 2009 12:35 | rehak lukas
Obrátkovost obrátkovost no jó
27. 12. 2009 13:01 | Shop4djs.com

Toto je diskuze k produktu. Vase osobni vylevy mi muzete poslat na mail. Pokud uznam ze ma smysl na ne odpovidat tak odpovim. To, ktere zbozi drzime nebo nedrzime skladem a z jakych duvodu je nase vec. Gratuluji k nakupu produktu v nemecku. Jsem zvedav jestli budete tak hyrit nadsenim az to budete reklamovat. Bezne cekaci doby na vyrizeni reklamace jsou i 3 mesice, maji pouze rocni zaruku a na vysoceopotrebitelne soucasti maji zaruku jen 3 mesice, navic neexistuje moznost odstoupeni od kupni smlouvy atd. Takze nejbeznejsi porucha u tohoto pristroje - nefunkcni pohon Vas pri reklamaci vyjde skoro na stejne penize jako novy gramofon.
09. 12. 2009 18:11 | rehak lukas
Tak jich par nakupte, at vydelavate vic prachu a budete bohaci :D no, preci nejste líný v tej továrně
09. 12. 2009 18:23 | Shop4djs.com

proc bychom do tohoto zbozi meli cpát peníze, kdyz se to skoro neprodává? Radsi koupím na sklad veci ktere maji obratkovost.
09. 12. 2009 10:00 | rehak lukas
TT1650 mate skladem 2 kusi DEKUJI ZA ODPOVED
09. 12. 2009 14:09 | Shop4djs.com

skladem nejsou, odesíláme do 3 dnů.
01. 12. 2009 17:51 | Mizda
Ok, tak to vypadá, že za chvelku budete mít o zákazníka navíc :)
01. 12. 2009 20:45 | Shop4djs.com

:-)
30. 11. 2009 14:37 | Mizda
A uzemní se ty gramce s mixákem ještě třeba k topení nebo to neni třeba? Díkes
30. 11. 2009 16:55 | Shop4djs.com

uzemní se tím mixákem. K topení se to lze uzemnit pokud nepoužíváte mix
30. 11. 2009 14:18 | Mizda
Prosímvás mohli by ste mi odpovědět? Já to potřebuju rychle, sháním dárky na vánoce, a tohle potřebuju vědět
30. 11. 2009 14:29 | Shop4djs.com

Odpovídal jsem. Ano, uzemňuje se na ten jeden kolík na mixu, mohou se tam uzemnit oba dva gramofony. Musí se to uzemňovat jinak to bude vydávat do hudby takový zvláštní bručivý zvuk, tomu se říká brum. Uzemňovací kabel je součástí gramofonu.
25. 11. 2009 10:03 | Mizda
A to se oba dva ty gramce uzemní čím na ten jeden kolík? A co to sou ty brumy? Já vůbec s tím nemám zkušenost, poradte mi prosím.
24. 11. 2009 10:55 | Mizda
A k čemu je to zemnění? Je to vážně třeba? Protože já mám na mixu jenom jeden zemnící šroub, a k tomu nevím jak se to uzemňuje... Můžete mi poradit? Předem díky.
24. 11. 2009 18:02 | Shop4djs.com

právě naten se to uzemňuje. Důkežité to je, aby se předešlo brumům.
23. 11. 2009 18:50 | Mizda
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, pro zapojení tohoto gramofonu do mixáku BEHRINGER VMX 100 potřebuje to předzesilovač? a má ho to? díky, Michael
23. 11. 2009 19:23 | Shop4djs.com

nemá a nepotřebuje ho pokud ho zapojujete do mixu. Zapojuje se standardne na phono vstup pomocí dvou kabelů chinch (v balení u gramofonu), dále se zapojuje zemnění na zemnící šroubek mixu. Standardní gramofonové zapojení.
18. 10. 2009 23:52 | Jonny
dobře... díky moc..
18. 10. 2009 23:33 | Jonny
ano ale bohužel je to staši dvou let a po zaručáku taky ani pamatka:( o krabici ani nemluvě..
18. 10. 2009 23:37 | Shop4djs.com

mrkněte na www.numark.cz do sekce kontakty, zavolejte si tam a domluvte se na pozaruční opravě
18. 10. 2009 13:07 | Jonny
nejdřiv když sem michal desku a vracel sem si ji na prvni dobu tak když sem vic zatahl tak vynachaval nahon a pak jednou vynechal a už se nerozjel vubec..:(
18. 10. 2009 22:54 | Shop4djs.com

máte to od nás?
18. 10. 2009 11:12 | Jonny
Dobry den,
nechá se u tohoto gramofonu vyměnit motor? a poprípadě kolik by to mohlo stat...
Mě se povedlo ho asi spalit :( :(
18. 10. 2009 11:26 | Shop4djs.com

jak jste přišel na to že je spálený?
21. 08. 2009 18:04 | Lubomír Březina - Bob
Jinak pro všechny lidičky kteří míchají doma na desktop PC mám zprávu která vás potěší ...tractor scratch dvs systém mi běží na mé integrované zvukové kartě s čipem realtec ALC888 ... sice mam jen 16ti bitové A/D převodníky ...a nějakým spůsobem se mi traktor neskalibruje ani za kkt ...ale nicméně mu to nevadí a jede to ... drobné kolísání rychlosti v rozsahu cca +-0,2bpm je zanedbatelné a dá se s ním v klidu hrát ... nijak to zvuk slyšitelně nedeformuje... jediné co potřebujete je gramec a vinyl tractor scratch ..a příslušný software (samozřejmě legální) ... až budou prachy ... na zvukovku sem nainstaloval Aiso for all driver a vsecko v cajku... integrované realtek zvukovky skrývají netušené schopnosti až se divím ... :D ... ale v budoucnosti to chce NI AUDIO4DJ ... abych mohl vyrazit do klubu ...bude nutností... zdar
21. 08. 2009 17:09 | Lubomír Březina
Tak gramec sem zapojil :D A masáž .... sem velmi spokojený ... jak se trochu rozehraju dam vedet ja k to moje silene zapojeni bude fungovat... jeste ale musim pockat na midi controler ... :D
21. 08. 2009 17:12 | Shop4djs.com

ok, kontrolery dorazi v pondeli, ci utery a v te varce uz je i ten Vas :-)
16. 08. 2009 22:16 | Bob
Ok díky za info ,může se stát že to nepojede, ale predevcirem sem kontroler a gramec objednal z moji aiso zvukovkou to vyskouším a popřípadě kokoupím analogový mix ,nebo sem napíšu že to jede...chápu že v principu jdeo dvě různé věci midi nemá z dvs vůbec nispolečného... dvs posílá do kompu timecod a traktor na jeho zakladu ridi track ktery je prehravan. midi zasila midi instrukce traktoru a muze se namapovat na kterykoliv ovladaci prvek traktoru... uvidime ,ale i tak díky za váš čas ... strátní nebudete plánuju u vás utratit dvě výplaty :D
16. 08. 2009 22:19 | Shop4djs.com

sám jsem zvedav co s tím vymyslíte. dejte tak každopádně vědět.
16. 08. 2009 21:59 | Bob
Nemyslel jste že díky te midi konzoli stratím možnost kontrolovat jog kolvcama prave prehravany track na gramofonu ...,protoze to bych chápal ...
16. 08. 2009 22:02 | Shop4djs.com

opravdu nemyslel. DVS mod amod pro kontrolery jsou principialne odlisne a nejdou soucasne.
16. 08. 2009 21:50 | Bob
Pokud to nepojede tak budu vůl akorát já že sem vám nevěřil :D Ale i tak díky moc za pomoc.
16. 08. 2009 21:42 | Bob
procházel sem teďka setup tractor pro scratch a vypadá to že mohou běžet i dvs i kontroler současně
16. 08. 2009 21:59 | Shop4djs.com

opravdu nemohou, musíte přepnou mod, který budete používat, což nelze současně.
16. 08. 2009 21:38 | Bob
Jste si tím opravdu jistý dle mého je to jen otázka sw... protože pokud máte pravdu je to docela na kkt :D ...nicméňě objednal uz sem si kontrolér a jeden gramec a vyskouším to na opirátěné verzi ...a pokud to poběží dám vám echo .dík
16. 08. 2009 21:36 | Bob
Ale mam jeste dotaz ..ke kontrolelu reelop digital jockey 2 controler edition je dodáván software tracktor pro LE ... a k tomu se bezne prodává upgrade jen na verzi PRO(který neumí kontrolu timevinylem,scratch verze ji umí) .. verze traktor scratch DUO kterou bych chtel koupit jen software dodoatecne az budou penize je prodejná pouze jako součást zvukové karty AUDIO4DJ. Neexistuje nejaky upgrade ze software tractor LE na tractor scratch duo samostatne bez zvukove karty ? Protoze tu zvukovku planuju koupit driv a software pak upgradovat z verze LE ..a nebo je nutne primo koupit cele baleni tractor SCRATCH DUO vcetne zvukove karty najednou ? Jde mi o to abych popr usetril koupi upgradu z verze LE... Díky za info... Ale tuším že nejlepší bude šetřit trochu déle na tento balík sw+zvukovka ...máte ho na eshopu za 8800.. http://www.shop4djs.com/obchod/native-instruments-2/native-instruments-traktor-scratch-duo.html... samotná zvukovka stojí 5500... tudíz by me sw stál 3300, pokud by existoual levnější samostatný upgrade byl bych radeji. Díky za info
16. 08. 2009 22:05 | Shop4djs.com

Potřebujete zvukovku, desky, kabely a soft. Spočítejte si kolik stojí všechny ty věci zvlášť (kabel musíte koupit taky je to speciální multicore kabel a bez někj to nerozjedete). Ovšem obávám se, že přibalená verze software nebude pracovat s kontrolerem.
16. 08. 2009 21:20 | Bob
pozdeji abych si nenicil fadery na controleru bych mohl koupit nejaky levnejsi analogový 3kanalovy mix
16. 08. 2009 21:35 | Shop4djs.com

ty systémy musí běžet odděleně, tedy na jednom PC nemůže jet najednou konzole a dvs.
16. 08. 2009 21:19 | Bob
mno planuju to udelat tak ze koupim zvukovou kartu NATIVE INSTRUMENTS AUDIO 4DJ ...ta ma dva line in vstupy na gramce .... a dva outy +sluchatkovy out ... takze by to takhle nemel buyt problem pripojit... videl sem to v prezentacich SW tractor scratch duo.... link zde :
... http://www.youtube.com/watch?v=a7vnCmx0Ab8
16. 08. 2009 21:34 | Shop4djs.com

propojení samozřejmě půjde, ale nepropojíte to s konzolí! a hlavně nebude fungovat Traktor s konzolí a zároveň jako DVS!!!
16. 08. 2009 16:50 | Bob
Jeste me zajma vas nazor jestli sem to vymyslel dobre ,nebo sem zvolil spatnou kombinaci ... mě se to zdá vcelku vyfarané :D
16. 08. 2009 16:33 | Bob
Tak lidicky ..objednal sem si ke kompu reelop digital jockey 2 midi controler ... k tomu prozatim jeden numark 1650 a timecode vinyl ..pozdeji budu jeste potrebovat native instruments audio 4 dj zvukovku a druhy gramec s time vynylem :D Mozna to je sliene ale me pripada ze pokud to bude dohromady spolupracovat mohl bych vyuzivat vsechny vyhody midi controleru , softu tractor scratch duoa a gramofonů :D
16. 08. 2009 16:57 | Shop4djs.com

k tomu kontroleru připojíte jen 1 zařízení (gramofon, nebo cd player).
16. 08. 2009 16:58 | Shop4djs.com

šlo by to v případě, že byste ještě k celé sestavě dokoupil nějaký 3, nebo 4 kanálový mix
24. 02. 2009 19:05 | jozef lences
zdravim chcem sa spitat mam zaujem o TT1650 numark 2ks a mix DMX06 su tam aj prepojovacie kable alebo vobec nic lebo pri mixaku nie su ziadne.ako je to?gramce ich obsahuju.alebo mam zhanat aj zvlast kable.dakujem moc za ochotu
24. 02. 2009 20:29 | Shop4djs.com

kabeloy jsou u gramofonů. Potřebujete tedy jen kabel z master outu do reproduktorů
12. 12. 2008 18:40 | Klemoš
ja si taky myslím, že hodně nízko, i když je to bazar. Ale existují nějaké gramce s vyšším tahem než 1,7kg, s kerými máte zkušenosti?? Díky za odpověď.
12. 12. 2008 20:46 | Shop4djs.com

např. Reloop řady 6000 má tah 2,2 až 4,5 kgcm.
10. 12. 2008 14:43 | Klemoš
zdravim, našel jsem na jednom nejmenovaném serveru gramec McCrypt DJT-4500 D. Prodejce uvádí, že má motor s kroutícím momentem 2,2kg a má přímý náhon. Jak je možné, aby ho prodával tak lacino - za 4000,-- Kč, ve srovnání s Technics nebo Reloop???
10. 12. 2008 15:17 | Shop4djs.com

je to podezřelé nízká cena. Nicméně s výrobky té značky nemám zkušenosti takže nemohu sloužit.
11. 10. 2008 14:10 | Klemoš
dobry den, chcu sa zeptat, kery byste mi poradily mixpult k 2xTT 1650 + 2xCDI 300mp3?? nejlepe nejaky 4-kanal. Diky za rady.
12. 10. 2008 14:10 | Shop4djs.com

To záleží, kolik můžete investovat. Doporučil bych Reloop RMX 40 DSP - čtyřkanál s efekty.
05. 10. 2008 16:07 | tom
jak to ma silnej motor? 1kg/cm?
05. 10. 2008 18:37 | Shop4djs.com

přibližně, výrobce tuto hodnotu neuvádí
16. 04. 2008 21:42 | Zoltan
Dobry den, soucasti baleni je v zakladu prenoska, slipmat a nejaka kabelaz? Diky za info.
17. 04. 2008 15:09 | Shop4djs.com

ano, přenoska je součástí
22. 03. 2008 21:31 | malik tomas
kolik by me stala cela sestava numark
23. 03. 2008 21:12 | Shop4djs.com

Levnější 7990, dražší 10990.